.

2011年3月27日星期日

❤21大寿❤




23th march

after i finish work..we go back my new house..
coz that night nearly forget fetch my mummy..
she work til 10pm.. deng.. waste my time and wan stay parade..
11pm sin reach EURO HOUSE




eurohouse




mimi choo n me^^

24th march
we make up in shop.


小胖涂着她的唇


睫毛翘翘❤


wendy^^


指手画脚的,不知在谈什么国家大事

then i drive my car and back home 1st.. and waiting justin come fetch me..
reach BARROOM around 11pm le..



MY PARTY IS START..YEAHHHH..


barroom


只拍到一小部分..tiger❤




等候着主角--‘我’,发霉中....






















已经开始疯掉了....



这是姐妹帮我准备的secret recipe( chocolate banana) 她们太有我心了,爱死你们







真的很开心这次的生日,但是很遗憾的是,我的豆腐不能出席~
那天的安排也有点....因为真的没想到会有那么多人来...真的不好意思哦
這個貼也在我生日2個月后的今天(26/5)才搞定....
還有要謝謝wendy特地從johor趕回來慶祝...❤

2 条评论: